Entonces! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Eva Vermeulen - WaarBenJij.nu Entonces! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Eva Vermeulen - WaarBenJij.nu

Entonces!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

01 Februari 2015 | Spanje, Valencia

Het is geen unicum, een heerlijk international reisje naar het veel te populaire València! Totaal geen idee hebbend hoe dit gaat uitpakken, ben ik toch maar aan een blogje begonnen.

Om de boel een beetje te laten blijven rollen een paar kleine spelregeltjes.

-Geen één blog is langer dan 400 woorden (ik ben in de veronderstelling dat alles wat gezegd moet worden, kan worden gezegd in 400 woorden)
-Geen één blog is een boring opsomming van wat ik heb gedaan (heel simpel: dat is kut om te lezen)
-Iedere blog zet iemand aan het denken. (cheaterdecheat: het is mogelijk dat ik dit zelf ben)

Let's see how this works out. If it works out.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Vriendjes, Tijd voor een kleine uitdaging in een uitdaging. Een oude droom komt waar: tijdens mijn semester in València ga ik een blog bijhouden. Nu is mijn leven normaal gesproken al bijzonder dynamisch ;), nu gebeurt er waarschijnlijk een stuk meer om over te vertellen en dat ga ik dus ook doen. Omdat ik het anders niet leuk vind, heb ik de volgende spelregels bedacht: -Geen één blog is langer dan 400 woorden (ik ben in de veronderstelling dat elke message over moet kunnen komen in 400 woorden), -Geen één blog is een boring opsomming van wat ik gedaan heb, -Elke blog zet iemand aan het denken. (cheat: dit mag ik ook zelf zijn)

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 3240

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 05 Juli 2015

Naranjas y bicicletas: València!

Landen bezocht: